18 iunie 2009

Bookfest

Day 2 Bookfest. 3 more to go.

Eu si din nou, nelipsitii CeRePisti ne-am petrecut zilele la acest festival al cartii, de dimineata, pana pe inserare, dand in indicatii incolo si-ncoa si miscandu-ne printre edituri. Multe ore, multi oameni, momente funny, momente plictisitoare, oameni stresanti, oameni debusolati, pierdut telefon, recuperat telefon...Avem di tati, cum s-ar zice.

E o ocazie buna de cumparat carti, deoarece oferta este vasta. In plus, exista evenimente: lansari de carte, la care participa tot felul de intelectuali, concerte si protectie de filme de TIFF 2009.

Ieri, in prima zi, am reusit sa prind concertul The Amsterdams, impreuna cu Dan si Carmen. Auzisem de ei, dar recunosc ca nu ii ascultasem niciodata. Asa ca m-am trezit la un concert live si am inceput sa mai indragesc o trupa. Deci baietii astia canta foooarte bine. Trist ca publicul s-a aflat intr-un numar atat de impresionant, adica maxim 30 de persoane!!! A fost..altfel. Jumatate cu picioarele incrucisate pe jos, ceilalti in picioare si un singuratic cu prea multa energie. Guess what? Acum ascult the amsterdams pe my space.

In fine, atmosfera de la concerte mi se pare de nedescris, la fel si melodiile. Ele sunt de trait.

O sa mai fie si filme si concerte....
Care ne mai viziteaza zilele astea? :D

2 comentarii:

  1. hehe:D bine ai venit in blogosfera.
    gata, te-am adaugat la bloglines asa ca acuma nu mai scapi de mine. te citesc din scoarta in scoarta (din pagina in pagina, mai bine zis).
    La multe posturi fericite :)

    >:D<

    RăspundețiȘtergere