16 iunie 2009

Sfarsit de an.



De ieri oficial in vacanta. De ieri, s-a terminat, s-a terminat. Anul II de facultate.
Desi ieri era explozia cea mare de fericire, i`m still haaapy, hapy, hapy.

Ma bucur ca am sarbatorit cu o bucatica de CRP, la o sueta, la motoare. Concertul cu El Negro de la Universitate nu l-am mai prins, normal. Decat ultimele acorduri si ceva aplauze de final. Surprinzator cat de aglomerat putea sa fie intr-o seara la motoare. M-a simtit ca la mare, ca in serile pierdute cu fetele prin Valcea sau ca in excursiile cu CeRePistii. Un sentiment suprem de eliberare impartasit de toti. Dupa ce ne-am dat seama ca lunea nu prea merge in club, ne-am gandit sa ne oprim tot la Univesitate, sa mancam niste crochete la fantana.

A urmat o noapte lunga in camin datorita unei dorinte ciudate de a sta noaptea si a face altceva decat invatat. A fost placerea de a fi impreuna, desi pleoapele atarnau greu dupa ultimul examen. Cu fetele, examinand poze, colindand printre posturi de pe facebook, ascultand muzica, asteptand sa renunte la fite laptopul meu..

Mi-am spus ca voi ramane in acest Bucuresti sufocant vara asta si sper sa mai fie si momente ( a se intelege seri si nopti) cu aroma de fericire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu