31 iulie 2009

Miami Ink


Cat am fost acasa am reluat seria de emisiuni Miami Ink. Ieri, din blog in blog, am ajuns sa dau peste un post contra Miami Ink si LA Ink. Nu te apuci sa emiti judecati, inainte de a sti despre ce e vorba. Nu e corect.

Respectivul blogger nu intelegea de ce aceasta emisiune si de ce de doua ori pe zi. Aceasta emisiune pentru ca e pe Discovery travel and living si e despre stiluri de viata si deci se incadreaza in specializarea postului tv. Si e foarte bine ca se da, ca sa se mai lamureasca lumea care e treaba cu tatuajele pe acolo. Ca e vorba despre cultura americana, ca la noi nici nu poate fi vorba, pentru ca suntem sugrumati de prejudecati. Daca vrei emisiuni cu animale gasesti pe Animal Planet. Daca vrei emisiuni despre evenimente istorice gasesti pe Discvery history si tot asa. Si acum de ce de doua ori pe zi. Dimineata se dau reluari si seara e de fapt si de drept emisiunea. Marketing. Audienta foarte mare pentru aceste episoade si d-aia se da de doua ori.

Despre tatuaje nu stiu ce sa zic. Ce a prins tipul a fost cam aiurea, e adevarat. Dar ideea e sa te descatusezi de pareri preconcepute si sa nu judeci omul dupa exterior. Sa asculti si sa intelegi de ce isi fac americanii tatuaje. Sa vezi cum se lucreaza in acest business. Sa respecti un artist, chiar daca face parte dintr-o zona mai bizara.

Sunt ciudati pentru noi, dar nu tre sa fii si tu ca ei. Nu am niciun tatuaj, nu sunt obsedata de tatuaje, dar imi place sa pierd timpul ascultand povesti dintr-o lume diferita.

There are plenty of tv channel out there!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu