1 iulie 2009

My mood these days


Presiune, indecizii, stres, speranta, dorinte, hotarari, ganduri, incurcaturi, probleme, tensiune, asteptari, situatii, conflicte, iarasi presiune, presiune la patrat, vise, iluzii, planuri, discutii, neintelegeri, nervi, suparare...Un amalgam de sentimente care vin peste tine si se incurca unele in altele si nu mai stii ce si cum sa rezolvi mai intai, ca sigur intervine ceva pe parcurs. Asta sunt eu zilele astea.

Urasc situatia asta actuala, pentru ca no job, no money, no party. Nu gasesti nimic sa te satisfaca si nici compromisuri prea mari nu esti convins ca vrei sa faci. Nu pe termin lung. Si ca de nicaieri, mai apare cate o raza de soare si in viata ta. Ce va fii vei trai si vei vedea.

Astazi am avut o revarsare de nervi pe universitatea romano-americana. Nu-mi mai insir motivele aici. Nervi pe profii de acolo si pe sistemul lor nenorocit- ce presupune indiferenta fata de studenti si bani, bani la greu. Profi senili, care coordoneaza lucrari de licenta si uita subit ce s-a intamplat in urma. Picam studentul ca mai scoatem si noi un ban din restante. Niciun pic de recunostiinta pentru cei care (dintr-un motiv sau altul) ajung acolo si isi arata cat de cat interesul. Bataie de joc. Cu siguranta, multi dintre studentii de acolo mi-ar da dreptate. Am auzit aceleasi comentarii cam la fiecare din cunoscuti. Stiu ca nu are o reputatie prea buna in general, dar azi ma alatur, cu hotarare, celor care critica acest sistem infect. Asadar, nu alegeti romana-americana!! Veniti la CRP! :))) (glumeam acum)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu