20 august 2009

Andreea Marin si colectarea selectiva



Intru pe facebook, ca tot omul, si ce vad? Asociatia MaiMultVerde uploaded Andreea Marin sustine viata Viata dupa colectare.

Sunt pro activitati eco, responsabilitate fata de mediu, transmiterea unor credinte de bun-simt, informare etc. Dar cine mai devine sensibil la mesajul Andreei Marin Banica? Pe mine una nu ma misca, nu ma impresioneaza si nici macar nu ma motiveaza.

Daca tot comunicam, de ce sa nu ne alegem un endorser potrivit? Prin faptul ca este reprezentanta a UNICEF, nu inseamna ca numele ei se asociaza cu simtul responsabilitatii sociale. Acesta este un capitol mic din viata ei, insa celelalte sunt despre scandaluri, surprize-surprize, incercari esuate de a reprezenta diverse marci prin reclame (sampoane, vopsele de par, margarina, carrefour etc). Omul devine confuz, iar numele ei este greu de asociat cu imaginea unui produs/brand. Iar eu nu inteleg agentiile care se gandesc la mai multe si mai multe contracte de publicitate. In schimb, ar fi trebuit sa ii propuna contracte de exclusivitate pe produs. Long time ago!

Iar acest testimonial nu imi transmite nimic. Asa zisa scrisoare catre primar nu este cu siguranta creatie personala. Pe langa cititul impersonal al textului(la sfarsitul filmuletului), documentarea si procentele date sunt cautate de alti oameni. Oamenii din spate. Care au lucrat la text si i l-au dat spre citire poporului unui om cu dictie.

Un comentariu:

  1. Andreea Marin e un fel de ciorba: cate putin din toate. Mai bine luau un actor bun, cunoscut. Mircea Diaconu mi se pare o alegere acceptabila

    RăspundețiȘtergere