10 august 2009

Pros & cons videos

Imi place Vh1 :) . Si ma bucur ca reuseste sa supravietuiasca, pentru ca vad ca din ce in ce mai multe canale de muzica sunt eliminate de distribuitorii de programe tv. Am (re) ascultat o groaza de melodii faine, mai vechi, mai noi, pe care le indragesc, pentru ca tema de weekendul asta a fost iconic pop songs sau artists.

Mi-am adus aminte de Madonna si de melodiile ei, pe care le ascultam la tv, atunci cand nu exista decat mtv. Nu mi-a placut niciodata in mod deosebit, dar imi aduc aminte ca "frozen" incercam sa fredonez cat de mult puteam, la engleza mea de atunci. Prin 1998. Si eram fascinata de-a dreptul de videoclip, de parul ei negru si lung, mainile ei pictate, aspectul ei misterios si puternic. Abia apoi, am aflat ca tipa e de fapt mai degraba blonda si a socat de cateva ori lumea.



Si ca sa nu ramana un post din domeniul amintiri din copilarie, am vazut un videoclip care nu-si are rostul. Chris Cornell (Audioslave) a facut un featuring cu Timberland- ca tot e la moda si ies bani. Si a iesit ceva foarte ciudat. Un stil mai mult spre country plus cateva beaturi. Nici fanii unuia, nici ai altuia nu vor fi incantati, tocmai din cauza ca nu respecta stilul niciunui artist. Iar videoclipul imi aminteste de unul al lui Jessica Simpson- ceva cu boots. :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu