7 septembrie 2009

Ce s-a intamplat in weekend


Update pentru ultimul post.
Toate au fost, toate s-au dus.

Vineri a fost ziua de cultura: teatru. Acea piesa speciala. "Pericle" jucat de japonezi. Fascinant. Poate ar fi fost si mai incantator daca se traducea tot ce vorbeau oamenii aia pe scena si nu se facea un rezumat al vorbelor. A fost confuz pe alocuri. Dar foarte bine jucat, ca impresie generala.

Green fest nu a fost chiar asa green, ci mai degraba cu mult praf, distrugere de iarba si multe pet-uri ratacite prin multime (nu mai multe ca la Madonna). Muzica buna in schimb. Am trecut pe la Chicane vineri, multa lume, dar nu stiu cat de fun a fost ca nu se isteriza lumea prea mult, iar eu nu prea cunosc genul.

Herbeliser & Guano Apes sambata, si mai multa lume si mai multe vibratie, miscari ametitoare, maini in aer... Eu am asteptat Lord of the Boards live si am asteptat pana la final si a fost al naibii de fain. Erau multi tineri acolo care stiau melodiile Guano Apes si m-am bucurat ca se strange multimea si la genuri mai "speciale" de muzica. Ultimul metrou, de la 23:30, a adus multe aplauze si urlete de bucurie printre tinerii ce asteptau plini de speranta un drum sigur spre casa. Duminica am venit la Rm. Valcea. Despre ziua de ieri nu stiu nimic. Doar ca a plouat.

Din pacate anul asta am ratat cu gratie ADfel.

Am sa ma bucur de razele de soare din dimineata asta, de cele 3 zile de vacanta petrecute acasa si am sa astept cu nerabdare si celelalte weekenduri.

2 comentarii:

  1. Deeeeeeeci... O sa se lanseze o piesa foarte frumoasa: Chicane - Hiding all the Stars. Poate ca ei au cantat-o acolo, n-am de unde sa stiu ca n-am fost. Cand o sa iasa adu-mi aminte sa ti-o trimit.

    RăspundețiȘtergere