2 octombrie 2009

Moment de eliberare

Incerc de mult timp sa mai scriu cate un post, dar intotdeauna ma limiteaza timpul. Asa ca mi-am asumat acum riscul sa intarzii cu alte activitati, dar macar sa las degetele sa alunece pe tasta dupa cum imi place mie.

Am avut cea mai frumoasa aniversare de pana acum. 21 de ani. Fete zbataite, muzica la maxim, sarit in pat, karaoke, invitati surpriza, poate cel mai tare chef din camin, muzica live si ...cel mai important: prieteni!

E momentul ala cand iti vine sa canti toata ziua "girls just wanna have fun", dar incepe ultimul an de facultate si nici nu vrei sa pierzi contactul cu experienta practica.

Si daca nu v-am innebunit prea mult pe facebook, saptamana asta a fost PR Week, PR Award & un training care mi s-a potrivit la perfectie ( ca titlu doar) despre comunicare interna. Si nu, nu mi s-au parut plicitisitoare conferintele, poate particele doar. Mi-a placut PR 2.0, pentru ca imi place subiectul si intotdeauna imi va placea sa fiu in pas cu actualitatile. Nu m-a deranjat Bogdana Butnar ca nu a raspuns PR-istic, pentru ca asa e firea ei, da raspunsurile mai direct si da, avea dreptate: asteptam toti raspunsuri, iar ele sunt la un click distanta. Asa ca trebuie doar sa te interesezi mai mult si daca vrei profesionalism in domeniul comunicarii vei esua fara noile mijloace de comunicare.

Mi-a placut si discutia despre creativitate in PR. Mai ales ca am aflat mai multe de la Mircea Tomescu, Pleon Graffiti despre "indrazneste si tu", despre "cine sunt adevaratii eroi", si "Digital Zoo". Sfaturi bune am primit si de la Ioana Manoiu- sa nu ne limitam la lucruri comune. Alina Stanciu ne-a deschis ochii despre piata romanesca, indeajuns de creativa, dar mai putin inovativa. Well, si alte discutii au fost de lua in considerare, dar deja sunt in intarziere.

Gala a fost un dezastru, in ceea ce priveste modul de prezentare, iar trainingul a fost mai degraba o alta conferinta cu mai putini participanti si mai multa teorie. Exceptand ultima parte, cand Ilinca Macri, Head of Internal Communications BCR a venit cu exemple practice.

Deja ma simt mai bine ca am reusit sa scriu si pe blog cateva cuvinte. :)
O sa revin cu poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu