8 octombrie 2009

Oracol Internetics

Dupa ce mi-am terminat taskurile pentru ziua de azi, am intrat sa mai citesc ce mai e nou in blogosfera si sa vad daca s-a mai iscat vreun buzz. Printre posturi recente se numara Bobby Voicu si bto, cu oracolul internetics. Suna interesant. Deja dupa cateva ore, remarc la status & pe facebook despre mai multa lume care a completat oracolul. Asa ca de ce nu?

Ce ne iese noua? Having fun & poate o inscriere gratuita la internetics. Ce le iese lor?Pai sa vedem.. Cativa oameni importanti din online au completat, au postat si asa s-a dus vestea. S-a creat curiozitate si word-of-mouth e in floare. Sigur va urma un lung sir de posturi de acest topic.

1. Cum ar fi lumea fara online?
Mai plictisitoare.

2. Principala calitate a oamenilor din online este…
Sunt sociabili si deschisi catre nou.

3. Principalul defect al oamenilor din online este…
Sunt dependenti de online. :))

4. Un lucru pe care l-as schimba la mediul online:
Nu-mi vine nimic in minte.

5. Care e cea mai mare nenorocire care s-ar putea intampla pe net?
Hai sa gandim pozitiv. :)

6. In 2015 online-ul va fi…
Va fi un lucru atat de obisnuit pt toata lumea, asa cum e spalatul pe maini.

7. Daca Internetul ar fi al meu pentru o zi…
As face live streaming de la concerte din intreaga lume cu trupe foarte tari.

8. Pagina mea de start e…
Google forever!

9. Site-ul meu preferat e…
youtube

10. Site-urile/blogurile pe care le accesez zilnic (maxim 5)
Facebook, twittter, youtube

11. Ca sa reusesti in online ar trebui sa citesti…
Sa citesti. Carti, bloguri, articole specializate, studii, presa. Tot ce se poate.

12. Indeletnicirea mea preferata pe net este sa…
Ptiu! Farmville. Dar poate varia.

13. Deviza mea online e…
Get up-to-date.

14. Reteaua sociala preferata e…
Facebook, normal.

15. Jocul meu preferat pe net e…
Farmville, ferma mea de pe facebook. :D

16. Viralul preferat e…
T mobile life`s for sharing. Dancing in the subways. How cool is that?

17. Eroul meu online e…
Nu am asa ceva.

18. Campania mea online preferata e…
Cubul HBO Image. E incredibil. “It’s More Than You Imagined. It’s HBO.” .

19. Cea mai buna agentie a momentului e…
Nu stiu. Sa nu facem presupuneri gresite. :)

20. Antreprenorul momentului e…
Un domn misterios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu