10 noiembrie 2009

New York, New York

Din nou scriu dupa mult timp. Lipsa timpului nu ar trebui sa fie o scuza. Toti suntem ocupati.. Si nici macar nu stiu cum sa va aduc un argument prea plauzabil: decat scris, citit, cautat carti, articole si "alergat" dintr-un loc in altul. Asta am facut. Comunicare organizationala, comunicare interna, new media, new media si eficienta media in programele de comunicare interna, toate separat si impreuna. Cat e ziua de lunga. Bineinteles, plus facebook & co :).

Si ca sa ies din sfera asta, hai sa ne relaxam cu niste muzica. Premiile Mtv Europe Music Awards de anul asta nu le-am prins, dar youtube e prietenul meu de nadejde mereu. Ca o paranteza, intotdeauna mi-a placut sa urmaresc nebunia aia. Mi-amintesc cum pierdeam noptile in liceu sa vad ce le-a mai trecut prin cap astora de la mtv. Si ca sa o scurtez (Youtube should be your friend too), din paleta de mini-showuri, am remarcat o noua melodie, probabil un nou hit pe afara. Jay-Z- Empire state of mind. La EMA era cu o dom`soara, nu stiu cine, dar apoi m-am documentat si am vazut ca partenera de scena (oficial) e Alicia Keys.

Mi se pare incredibil cat de mandri (in sensul pozitiv) sunt americanii astia de tara, mai nou orasul lor. De la american dream au trecut acum la New York, (concrete jungle) where dreams are made of. Se simt atat de bine in pielea lor si nu ezita sa aminteasca de landmarks cu fiecare ocazie. Aproape ca imi suna a imn melodia asta. Un adevarat statement: "Tell by my attitude that i`m most definitely from...new yoooooooooork"

La noi...:( Poate alta data.


& adevarata atmosfera americana:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu