11 iunie 2010

Si mai sunt la rand sute de pagini..


Dupa inca 50 de pagini, ridic privirea spre celelalte sute de pe birou si apoi trag cu ochiul la calendar. Si ma intreb “oare voi reusi?”

Citesc cateva pagini si inevitabil, ma prabusesc in ganduri din cele mai diverse: baiatul, excursie, ce se intampla dupa za big & Stressful event, ce s-o mai intampla zilelea astea pe la birou, aerosmiiiith, eu cand ma mai bronzez, unde mergem vara asta, oare ce-i mai important de invatat dintre toate, chiar o fi nevoie sa citesc si asta??



Capturata cu orele intre aceiasi 4 pereti verzi, pierduta printre foi atent aranjate, caut sa ma sustrag din cand in cand , imi aranjez laptopul pe picioare si sa ma pun la curent cu ultimele noutati pe facebook, verific mailul in speranta ca am primit unul mai “important”.

Eh, si uite-ma scriind un post pe blog si foile parca imi striga sa revin la ele, facandu-ma vinovata de pierderea vremii..iar mie, ha, imi vine sa le arunc pe toate in sus, sa se amestece sub privirea mea si sa ma lase odata in pace! Dupa...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu