8 iulie 2010

Doar pentru mine

Stiu ca nu am mai scris de mult.
Ma supara asta. Dar nu am ce face. Poate suna putin ciudat, dar motivul pentru care nu am mai scris pe blog, este ca am fost ocupata in mare parte cu...blogul (work stuff).


A trecut perioada groaznica cu licenta si nu, nu urmeaza sa zic „nu a fost mare lucru”. Sa zica asta cei care doar scriu o lucrare de licenta si o sustin. Eu nu o sa uit niciodata cat de greu si urat a fost! D-aia nici nu am un avant prea optimist cand ma gandesc la master.

Incerc sa intru in "normalitate"; am trecut prin explozia de imediat de dupa, cand iti vine sa recuperezi tot ceea ce acele zile ti-au furat, libertate, distractie, nopti vesele, excursie CRP-ista, zile fara griji pe care sa le simti la fiecare rasuflare. E ca la eliberare. :)

Acum incerc de fapt sa imi regasesc drumul pe care sa alerg. Si simt, nu stiu de ce, ca retraiesc momente din trecut. Stiu ca am mai trecut prin asta. Parca ar fi o ciclicitate. Eu si calculatorul, singura, pe intuneric, ascultand melodii linistite si vorbe cu tilc. Evanescence. Si as da pe repet. Ma simt cuprinsa in aceste sunete. As canta cu ochii inchisi, ca si cum versurile imi apartin si au fost totdeauna ale mele.

As vrea sa fie liniste si nimic in jur. Eu cu mine. Nimic sa nu intrerupa melodiile. E acea tacere melodiaosa care nu merita a fi intrerupta.

Si iara cred ca am trantit un post aiurea. Egoist. Doar pentru mine.

Trantesc ganduri imprastiate, dar sunt ale mele si ma regasesc la fiecare citire in ele. Nu e insa deajuns sa le am. Trebuie sa le si scriu. Doar pentru mine.

2 comentarii:

  1. Dar nu e un post doar pt tine :)
    http://www.youtube.com/watch?v=JbCEQHfDvWk

    RăspundețiȘtergere
  2. vi l-am aratat si voua intr-adevar, dar l-am scris pentru mine. :)

    RăspundețiȘtergere