30 decembrie 2010

Cum a trecut 2010


Primesc cu caldura o leapsa de sfarsit de an, de la Carmen despre ce am facut anul asta, pentru ca m-am regasit in parte din cuvintele spuse de ea. Nu stiu daca cele 5 lucruri pe care le-am facut trebuie sa sune ca cele 5 mari realizari ale anului. Nu stiu daca o sa imi iasa la numaratoare, in schimb am sa trec lucrurile cele ma relevante care s-au intamplat, fie ele realizari sau nu.

2010 a fost anul...cel mai complex, daca mi se permite sa ii spun asa, cel mai agitat si nebun!

Ce am facut ?


...am reusit sa termin facultatea si licenta titan, sa devin absolventa si licentiata in acelasi timp si chiar admisa la master in timp ce mergeam si la un job serios, full-time & de multe ori chiar over-time, in acelasi domeniul pe care mi l-am ales. De aceea spuneam ca ma regasesc printre cuvintele lui Carmen. Primavara si vara au fost de-a dreptul haotice. Poate multi o sa ziceti ca da, suna ca si cum mi-as plange de mila, dar sa te imparti intr-o zi intre chestiunile de servici, cursuri, apoi lectura pentru licenta/examene, proiecte conexe (aka concerte si Let's Do It Romania) si un prieten nu e chiar un lucru usor. Ore de somn reduse, stres, timp inexistent pentru tine si micile placeri: nu as fi rezistat inca o luna!


...am avut timp si de petreceri, din vara pana in iarna! Multe, atat de multe, incat am ajuns la un moment dat atat de obosita incat am renuntat intr-un weekend la iesitul in club, si am adormit la o ora decenta


...am luat mai in serios misiunea "vocationala" si corporatista si am avut proiecte de care m-am ocupat eu. Posibil sa fi iesit si mai bine, dar, pentru un inceput de drum, i'm proud of myself si urmatoarele o sa fie si mai si

...am calatorit pentru prima data cu avionul si am ales o destinatie de vis: roma. Am iesit din tara ceva mai departe, nu mai fusesem decat in Grecia si in Bulgaria, pe aici pe langa noi. O vacanta pe cont propriu, facut intre pieteni, 6 muschetari curajosi si dornici de aventura. Si ca tot mai e o zi, va dezvalui si dorinta mea pentru 2011, ca e in aceleasi nuante: sa plecam din nou, aceleasi si mai multe, eu as vrea Londra, dar fie si Paris sau unde mai vreti voi, doar sa plecam


...am avut si am piedut; am simti ca "indiferenta doare cel mai tare", precum ziceau versurile lui chirila, daca nu gresesc.

Am facut multe lucruri ..pe cont propriu. Nu stiu daca intra la categoria "ce am facut anul asta", d-aia am lasat asta la final. Mai mult ca niciodata am simtit ca sunt singura, ca am puterea si povara de a lua decizii mari, care ma vor duce mai departe in cararile mai mult sau mai putin asfaltate ale vietii; am simtit ca m-am desprins de locul meu, locul de care apartineam (daca era unul). Sau poate abia acum imi croiesc un loc al meu si merg pe un drum al meu. Am terminat facultatea, am ramas in cea mai mare parte cu job-ul si in toamna m-am "despartit" de prietena si colega Aniela dupa 3 ani. V-am zis eu ca dragostea dureaza 3 ani! :))

Acum realizez, gandindu-ma la anul asta, ca am facut o groaza de lucruri, unele mi-au reusit si nu toate zilele mi-au fost senine.

Un comentariu: