17 decembrie 2010

Decembrie Style

Niciodata nu mi-a placut iarna si asta are legatura cu frigul si in general cu relatia mea “conflictuala” cu temperaturile scazute. Cu toate astea, Decembrie a fost mai mereu exceptia de la regula.

E luna cu vacanta, cu cadouri, brad si mult mancare, in special dulciuri (muhaha), bulgareala, ingerasi in zapada, si multi oameni dragi pe care vrei sa ii ai langa tine. E luna cand simti ca se intampla ceva, e agitatie şi toti asteapta ceva.


Anul asta, desi putin dupa jumatatea lunii, am cumparat o serie de cadouri, am trecut printr-o petrecere de Craciun si un Secret Santa, impodobitul si privitul bradului (atunci cand nu exista inspiratie). Si mai urmeaza cel putin inca doua petreceri cu oameni dragi si mosi secretosi.

Pe langa asta am trecut si prin sentimentul extrem de placut de a ajuta pe cineva, cineva care are nevoie de cadouri mai mult ca noi cei care ne permitem tot timpul anului sa ne luam cel putin cele necesare. Si ca pentru ca tot am deschis azi un subiect asemanator, da, cred ca in parte facem cadouri catre cei mai nevoiasi ca noi si din egoism, o facem pentru noi, pentru ca asta ne da o stare de bine.

Si acum, privind la mini renul mandru din fata biroului meu, si mai in fata, la fulguiala de afara, ascultand si citind toate discutiile, urarile de la colegii care deja pleaca in concediu, comentariile de pe facebook, muzica dată la share pentru toata lumea si aplicatiile haioase in acelasi spirit cald, cum sa nu-ti sara inima in sus de bucurie si de emotie ca e intr-adevar iarna, e zapada si imparti cadouri cu cei dragi?

Craciunului nu mai dureaza doar 3 zile pe an. Spiritul sau se raspandeste de la inceputul lunii cand se aprind beculetele, gonim dupa cadouri prin targuri de sarbatoare, bloggeri si social media se trec pe postari jucause şi ne dorim sa fim cu totii bucurosi. Suntem “Mos Craciun” pentru o multime de oameni, nu doar atunci cand punem cadouri sub brad, dar si cand suntem mai atenti cu cei din jurul nostru ori stam cu drag un ceai cald cu prietenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu