28 februarie 2011

Cum iti mai atingi audienta in 2011

Ma gandesc la masterul la care sunt si la materiile mai mult sau mai putin inutile pentru acest nivel. Desi suntem in secolul 21, la master, (ar trebui sa) mergem de 4 ori pe saptamana la facultate..incepand cu ora 16:00. Si avem prezente si teme saptamanale, obligatoriu scrise de mana pe o coala (de ce?!?), etc.

Din seria “tema pentru data viitoare”, care ma face sa ma simt ca la liceu, ma gandesc la un exemplu, o cerinta sau ce o fi fost despre modalitatea de identificare a publicului tinta intr-o anumita cercetare.


Nu stiu cum de mi-a trecut prin cap, tocmai Sony si HP, companii care pun semnul egal pe langa conceptul de “tehnologie” si modul lor de a-si atinge publicul tinta, un segment al publicului tinta, pentru a fi mai corect spus.

Adolescentii si tinerii care isi pierd timpul pe Mtv, toata ziua la vizionand videoclipuri pe tv, youtube, pe telefoanele lor smechere, hibrizii de astazi, pe care, asa ca de o paranteza, inca nu stiu de ce le mai zicem inca telefoane, caci am inceput deja sa le cumparam & folosim mai mult pentru navigare pe net.. Revenind, printre ei se afla consumatorii in materie de noua tehnologie.

Ei si uite asa se asociaza brandurile, cele personale & cu cele corporatiste, fara sa mai faca cate un spot publicitar:
  • Tableta digitala inteligenta de la HP, asa cum le sta bine la hip-hoperi, care sunt intotdeauna detinatori ai celei mai avansate tehnologii, pentru ca..isi permit :)
  • Explozia de culori si ecrane Sony din clipul lui Britney Spears

Un comentariu: