7 noiembrie 2011

Orasul

Iubesc orasele. Nu cred ca sunt doar niste ambalaje, un ansamblu de cladiri proiecte de arhitecti, cateva parcuri si locuri de distractie, poate cateva spatii de joaca si niste baruri. Nu sunt niste lucruri reci si goale. Toate orasele sunt diferite, unele-s mai colorate si mai vii, mai indraznete, altele mai linistite. Si toate au o poveste si o cultura care vorbeste pentru ele. Cred ca tocmai d-asta am inceput sa admir tot mai mult culturile urbane.





De exemplu Valcea, care nu este doar acasa pentru mine. Valcea este locul unde ma intorc pentru ca pot sa trag cu putere aer in piept, cand viata agitata din Bucuresti devine prea haotica; pot sa simt aerul rece si curat cand respir si sa simt cum imi curata trupul de tot praful adunat de ceva timp. E locul unde ma retrag cand prea multe lucruri se aduna si vin navala peste mine. Valcea e locul unde nu ma grabesc sa ajung nicaieri si unde imi place sa merg pe jos, sa vad lume, sa privesc lucruri. De fapt, nu e doar un loc. E orasul cel care te cuprinde si te ajuta sa te reculegi, doar permitandu-i sa fii parte din povestea sa.

Iar acum ma gandesc ca poate brandingul de oras pe care l-am facut la un moment dat nu e chiar atat de perfect.. Si ca toata dezvoltarea urbanistica, modificarile din oras si noile sensuri giratorii, atragerea brandurilor in zona si consumerismul afisat la mall nu ii aduce totusi prea multa agitatie. Sau poate m-am obisnuit eu cu excesul de lucruri de aici.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu