13 februarie 2012

Ce ar fi daca..?

Stateam in fotoliul meu, invelit cu patura lui verde, cu o revista deschisa in fata, cu guerrilla pe fundal, cand m-am cufundat in niste ganduri, mai mari ca mine:

..ce ar fi daca nametii inalti de zapada nu ar adanci si mai mult nedreptatea si inegalitatea dintre oameni? daca am fi toti la fel de neajutorati sau la fel de bine, in casele noastre calduroase? daca zapada ar fi la fel de rece pentru toti? daca nu am astepta o minune si am face noi ceva?

..ce ar fi daca i-am asculta pe oamenii de langa noi? daca i-am auzi, cum soptesc, printre alte cuvinte, trairi si dureri?
..ce ar fi daca azi am afla ceva ce ne-ar schimba viata imediat? daca am primi o veste care ne-ar anula orice plan de viitor, cum ne-am organiza zilele, cum am fi cu cei din jur? cum am mai astepta zorii? cum am adormi seara?
...ce ar fi daca am reveni la a fi noi? la a renunta la "pr-isme" cand nu e cazul, a renunta la mima si am juca onest?
...ce ar fi daca am avea in jur aceiasi oameni pe care ii aveam acum ceva timp? daca am putea face aceleasi lucruri pe care le faceam si inainte, cu tot aceiasi oameni, impreuna, nu separati parca de un zid al berlinului intr-un bucuresti atat de trist?
...ce ar fi daca nu ne-am impiedica in conventii? daca am trai fara constrangeri, fara sa ne gandim la "ce zic ceilalti", de parca ar fi altii cei care ar avea ownership asupra vietii noastre?
...ce ar fi daca am iubi ca niste copii inocenti? daca am iubi si nu am mai astepta altceva, daca am darui fara a cere ceva in schimb, daca nu ne-am mai impiedica intre a vrea si a avea?

Sunt multe alte posibilitati, dar imi revin, pentru ca lumea imaginatiei este infinita, iar eu vreau sa termin articolul de citit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu