5 februarie 2012

M-am pierdut

M-am pierdut printre foi magzalite, liste cu to do-uri, printre lucruri reci, printre randuri insirate nopti de-a randul, printre tastele de la laptop, printre voci pe care le aud, dar nu le pot asculta, printre strategii si tactici, m-am pierdut printre toate ce ma inconjoara azi, prin sunetele de fundal, printre cuvinte aruncate pe care mai apoi le regret, printre automatisme, printre multe planuri cu multe variante, dar mai ales printre dorinte.



Zilele se duc, iar eu alerg dupa ele, ma tin de ele, parca sa nu raman in urma timpului. Ma agat cu greu de fiecare ora, ma lupt cu minutele si incerc sa ma mobilizez, sa fac cat mai multe, cand si cum mi se spune. Clipesc din cand in cand si pot sa visez un pic. Închid ochii pentru un pic și trag aer in piept pentru a fi eu. Cand deschid ochii ma regasesc in acelasi vartej, in care zboara cuvinte imprastiate. Incerc sa le adun, sa le ordonez, sa fie cat mai bine.

Nu ma simt un om mai pregatit, dar am reusit sa alerg pe 10 alei deodata. Fara sa obtin mai multa cunoastere. Fara sa-mi aduca multumire. Dar m-am luptat cu limitele rezistentei.

Azi nu mai simt placerea.
Ma exprim in fraze scurte si seci.
Ma departez de lucrurile care-mi plac.

Prietenii mei, dorintele mele sunt tot acolo sus, intr-un sertar pe care tot nu reusesc sa il deschid.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu