4 martie 2012

Portret de sambata seara


Era sambata. Acea zi cand iti spui ca gata, weekendul asta il dedici documentarii, cititului, activitatilor academice. Dar te trezesti tarziu, (cum altfel?) pregatesti micul dejun, ai o pauza de tv de 30 de minute, cat sa te plictiseasca indeajuns si apoi iti dai seama ca trebuie sa faci curat.

Dupa cateva ore, invartindu-te prin casa, iti aduci aminte ca trebuia sa iesi in acea zi si trebuia sa fie stabilite deja detaliile. Pui mana pe telefon, o suni pe prietena ta, usor nehotarata, pentru ca te simti cam obosita, nu ai facut inca baie, parul nu iti sta bine, nu ai starea potrivita..


Duminica trecuta ii povesteam despre un proiect drag si am stabilit ca vom merge impreuna urmatoarea saptamana. Sa facem poze. Sa ni se faca poze, mai corect spus. Ei, da, este  vorba despre Portret de Femeie si Foto Union.

Va marturisesc sincer ca nu avem chef nici sa ies sa fac cumparaturile necesare, apoi sa stau sa privesc in oglinda, sa ma hotarasc cu ce ma imbrac & co. Nu puteam sa dau inapoi, dar m-am imbracat repede: o rochie nu prea speciala, vesta de piele, colanti, cizme, gata! Mi-am facut mini-machiajul de zi cu zi si m-am gandit ca doar o sa o insotesc pe prietena mea.

Am ajuns acolo cu un aer usor rock’n’roll, am regasit aceiasi atmosfera din decembrie si aceiasi oameni primitori. Ochiul artistic a sugerat o imagine mai calda, hai sa-i zicem asa, de aceea am renuntat la vesta mea, despre care, credeam eu, va fi piesa de “rezistenta”. Din starea nu am chef de facut poze, de jucat de privirile si atitudinile, am intrat repede intr-o stare de confort si dupa cateva variante, de la privirea serioasa si mainile incordate nervos la zambet, am ajuns la varianta de mai jos. Doar datorita locului si oamenilor din jur. Recomand o astfel de relaxare la ora de seara.  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu