22 aprilie 2012

Cea mai alba noapte


Nu as putea sa spun ca-mi place muzica trance, tehno, etc. Mie imi place muzica. Am inceput sa ascult si electro si dnb si dubstep, pentru ca poti dansa foarte bine pe ele, dar abia daca recunosc / diferentiez toate genurile din zona.

De ce va zic despre asta? Aseara am fost la Sensation. White. Cu BdV. Si nu m-am dus doar pentru ca era o ocazie buna de a-i vedea pe oamenii dragi de acolo, de a schimba stresul din ultima vreme cu o altfel de agitatie. Chiar am vrut sa inteleg nebunia din spatele acestui eveniment (as putea sa ii zic la fel de bine si “brand”) si sa ii observ pe participanti. Dar recunosc, cel mai mult m-am uitat la tot ce tine de productia evenimentului : aranjament, echipamente, efecte, sincronizare. Probabil orice organizator de evenimente si-ar fi dorit sa fie acolo.




Am prins cateva minute de teste facute inainte de deschidere si mi-a placut la nebunie. In acel moment parea impresionant, apa, foc, lumini, culori si a fost, oarecum, si in timpul evenimentului. Oarecum, pentru ca mie nu mi se pare ca oamenii aia vibrau la muzica, iar energia lor era (poate) supta de alte substante, desi au intrat, “rupand” portile cu o frenezie incredibila. Atunci pareau ca si-au implinit un vis. Paseau in Romexpo si tipau, sareau in sus de bucurie, erau cu ochii larg deschisi in fata. 



Oamenii? La prima vedere, dintre cei mai nebuni posibili. Puteti sa cititi asta fie in nota pozitiva ori negativa. Foarte multi straini (aproape 4.000, aud la tv). Foarte multi oameni teleghidati. La fel de multi imbracati penibil. Imi pare rau ca nu am avut cand sa stau sa ii fotografiez, dar chiar ma gandeam ca ar fi fost o foarte buna idee de facut un reportaj de catre revistele / blogurile de fashion. Ok, toti stim ca alb = cocalari, dar de data asta era o petrecere tematica si se putea improviza foarte frumos. Am vazut cateva exemple foarte dragute si ingenioase, la fel cum am vazut si tipe de-a dreptul dezbracate (surprinzator, nu erau romance) & penibile.

Pe scurt, am mai bifat o experienta noua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu