29 iulie 2012

Franturi v0.2


Am facut shopping toata ziua, m-am intors cu mainile incarcate de plasute colorate diferit, dar nu e mai bine, nu, nu am atins fericirea. Am incercat si cu ciocolata, am dat fuga la mega image si mi-am asigurat un nivel de zahar puternic in sange. Dar, uite-ma, din nou, in fata laptopului, lasandu-mi gandurile sa se insire pe tastatura.


Nici nu stiu ce sa mai scriu, ce sa-mi mai spun, ce sa-ti transmit. Ca mi-e dor? Stii deja.

Nu-mi gasesc starea. Tresar la fiecare sunet de sms si imi doresc ca fiecare mesaj pe care-l primesc sa fie de la tine. Sa ma imbat de fericire cateva minute, pentru ca imi zici ca ti-e dor..si alte vorbe frumoase. Stiu ca totusi nu te voi vedea asa curand cum as fi vrut. Stiu, dar sper sa fie adevarat. Si refuz cu incapatanare sa fiu rationala, poti spune ca sunt sado-maso. Pe cat de perfecte pot fi momentele alea cu tine, pe atat de greu de suportat sunt toate celelalte.

Nu stiu de ce e asa greu sa renunti la ceva ce nu ai, ceva ce vezi rareori, ce cunosti prea putin.   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu